Wednesday, February 2, 2011

Kongsi Fat Choy

HOLA!!adus apek2 ensem n amoy2 santek ble nk stop maen mercun tuh..sakit telinga ana neh..hurm kalau lah aku da kat kampung..kompem ngah nyenyak tdo neh..sabo jela..kuala lumpur..kota rayaku..lalalala..actually, aku terSGT kecewa..orang2 yang aku sayang xdapat datang ke kolumpow..smlm mak aku col..beliau  bgtaw..jgn berharap sgt..coz skrg banjir kt pahang..adeh parah neh..dan yg lagi parah..pagi td adik aku msg yg mak aku da cancel kan tiket..spoilt mood aku..oh dugaan!aku pn tros cekedisoout tiket tambang murah..agak mengecewakan kemurahanya..hancuss midsem brek aku ohh nooo!!maaa..nk balik!!!rendu peluk cium maaaa..

hurm tp naseb baek jgk lah td cik dayah dtg..dapat la aku tenangkan fikiran aku yg berkecamuk sejak smlm..maseh cik dayah yg soo swiit..hurm sambil2 tunggu format lappy abg aku..kitorang pg cari external hard disk..then,lepas cekedisout kedai2 kt low yatt tuh.akhirnya..dpt jgk cari yg berkenan..500G RM189..plg terbaekkk lah..jalan lenguh kaki pn blum tentu dpt yg camtu n kalo korang nk taw kedai tu..juz leave komen..aku maleh nk promote cni..hehe..td aku juz bli pendrive..sony..cute kut walopn color pink da abes..puteh pn aku sapu..then lepas da siap format lappy kitorang pg makan..dan disebabkan tersgt lapar fast food yg kami rembat..dan aku tersgt kenyang sampai balik rumah tros nk tdo rase..tp xboleh..maghrib..jgn tdo byk setan! n tyme aku sampai umah..akak aku ngah siap2 nk kua dinner..ececeyh..sblm die kua sempat die berpesan..makanlah oreo cheese cake tu kalo lapar..org kate rezki jgn ditolak..lepas je solat maghrib tros aku rembat..abes 1 slice..hahaha tp aku prefer marble cheese cake..yumm yumm.adeh teringat la pulak tyme makan cake wit en.X..dolu okai!skunk s i n g l e..but not available ahax!


oreo chez cake

marble chez cake


No comments:

Post a Comment